quinta-feira, 20 de setembro de 2018

Il Divo ♡ Il Mio Cuore Va ♡ My Heart Will Go On

Κάθε νύχτα στα όνειρα,

σε βλέπω, σε νιώθω,
κι έτσι ξέρω πως είσαι εκεί!
Εσύ, από χώρους τεράστιους,
με μεγάλη απόσταση,
ήρθες και ξέρω πως είσαι εκεί!

Εδώ, εκεί, οπουδήποτε αν είσαι,
νιώθω δυνατά την καρδιά μου που συνεχίζει.
Ξανά την πόρτα θ’ ανοίξεις,
για να μπεις μές στην καρδιά μου,
και η καρδιά μου συνεχίζει και .... συνεχίζει!

Για ολόκληρη την ζωή μας,
θα ζήσει ο έρωτας αυτός,
αν είμαστε μαζί .... εγώ κι εσύ.
πάντα ήσουν η αγαπημένη μου,
αληθινά, σε κρατώ κοντά μου,
και η αγάπη μου θα ζήσει για πάντα!

Εδώ, εκεί, οπουδήποτε αν είσαι,
νιώθω δυνατά την καρδιά μου που συνεχίζει.
Ξανά την πόρτα θ’ ανοίξεις,
για να μπεις μές στην καρδιά μου,
και η καρδιά μου συνεχίζει και .... συνεχίζει!

Είσαι εδώ, φόβο δεν έχω,
νιώθω δυνατά πως χτυπά η καρδιά μου.
Θα’μαστε για πάντα έτσι,
φυλαγμένη στην καρδιά μου,
και η καρδιά μου συνεχίζει και .... συνεχίζει! ..........

Nenhum comentário:

Postar um comentário